Wednesday 30 January 2013

baru aku sedar....

sementara cuti niey.... aku cuba memanfaatkan cuti nie dengan sebaik mungkin... aku cuba buat sesuatu yang  dapat mndatangkan faedah untuk diri aku... bukan untuk aku jea.... orang lain juga. mungkin. mungkin selama nie aku tak sedar.... tapi, sejak akhir2 niey... aku baru sedar bahawasanya aku minat menjahit...


dah 2 minggu aku join kelas menjahit manik dan labuci... kat kolej komuniti hulu langat... ala, yang dekat belakang giant tue jea... seronok sebenarnya belajar menjahit niey... tapi, sangat memerlukan kesabaran... yang tinggi okeyh?? kalau agak2 kurang sabar tue kena fikir doplohempat kali nak menjahit ke tak... sebenarnya, aku tak plan pon nak masuk kelas menjahit... aku prefer kelas ict, akaun, english skills or something yang lain la drpd menjahit... tapi, bila aku fikir2 balik, ada baiknya jugak aku belajar jahit manik niey... nanti, boleh jahit sendiri kan kan? 






tadi..... aku tengok baju2 raya yang lepas... eh, aku pandai la jahit manik yang mcm niey... tetibe, bangga sekejap... kan ada guna nya aku pergi kelas... dapt tambah ilmu. pengalaman baru. ada sape2 nak tempah jahit manik baju raya dengan aku tak? haha.. mahu sebulan aku hadap satu helai baju jea nak siapkan... aku budak baru belajar... kalau salah tolong tunjukkan... bila dah biasa buat nanti,.. lama2 jadi senang la... rambang mata aku tengok hasil jahitan manik yang super duper cantik kat situ..! oh... aku pun nak buat mcm tue jugak...!



No comments:

Post a Comment

~ Assalamualaikum...
~ Tinggalkan kOmen anda kt sini yea???
~ Terima kasih..