Wednesday 16 January 2013

hati aku TAK tentu arah...!

entah kenapa... aku sendiri tak tahu.... kenapa hati aku terselit perasaan tak gembira?? puas dah aku pikir2 balik... ada apa yang x kena?? rasanya semua yang berlaku hari niey okay2 belaka... tapi, kenapa tiba2 hati aku niey rasa macam x sedap semacam?? nak senyum pun susah... dgr org cakap dgn aku pon buat endah x endah jea... org gelak pon aq boleh tibai diam jea... malaun betol..!


selalunya.... kalau ada ape2 masalah sekalipun... kalau dgn family mesti perasaan happy tue dtg sekejap... niey langsung mcm org xde perasaan jea aq duduk jadik tunggul kat situ... mcm x tau ape2... padahal aku dgr jea dorg cakap... entah la... x tau tang mana yg salah tue? 




dah kenapa hati aku niey?? merajuk dgn tuan dia ke?? mungkin aku alpa... kurang mendekatkan diri dengan Nya.. masalahnya, baru sejam dua niey tetiba feeling aku rasa lain mcm sikit... tak happppppy.... takkkk seronoookkk... tak bahagiiaaaa... tak gembira..... semuanya TAK lah... org tegur aku pon malas nak layan... sorry.... perasaan moody sikit hari niey... padahal petang tadi baru aku lepas dok bantai gelak semangat gila sembang2 kenangan lama hua hua hua dgn membe pengubat duka lara niey...! serius.. muka dia sentiasa nak tunjuk happy jea... seronok weh gua cakap... rugi hangpa yang x kawan dgn dia,...
mardhati mazlan...=) seriously...! aku rindu sangat kat kau....!! bila dpt stay up sampai pukul 2 pagi lagi?? 

No comments:

Post a Comment

~ Assalamualaikum...
~ Tinggalkan kOmen anda kt sini yea???
~ Terima kasih..