Thursday 3 January 2013

TAHNIAH wira wirawati negara...

hanya ucapan TAHNIAH yang boleh aku ucapkan kepada mereka yang mendapat tawaran menjadi Pelatih Latihan Khidmat Negara 2012... mungkin ada antara mereka yang xnak pergi... tapi, awak beruntung sebab awak semua dapat pergi tempat orang, dapat rasa pengalaman, dapat berdikari, dapat kenal kawan2 baru... sungguh, kalau saya dapat mesti saya terharu walaupun dihantar ke sabah sarawak sekalipun... alhamdulillah... lagi saya bersyukur... duduk jauh dgn family bukan alasan... sebelum niey pon duduk asrama okay jea... bukan lama pon... kita kan 3 bulan jea... mereka yang akan datang lagi kesian...



untuk dua orang sahabat terbaik saya.... saya ucapkan semoga gembira di sana nanti.... do your best... in shaa Allah, things will go smoothly... just follow the flow dear... at the end, everything will be okay.... percayalah, Allah da mengatur perancangan yg paling baik untuk kita.... jangan menyesal, mungkin ada hikmah disebaliknya....





# Noor Fatihah binti Yusof.... jaga diri baik2 kat PLKN MANTIN tue... tak jauh mane lah... dekat jea... nanti senang2 boleh datang jenguk in shaa Allah kalau free waktu birthday kau nanti... ingat..! nanti sharing la kat ktaorg pengalaman berharga kau tue...!

# Nurul Izzah Atiqah binti Bahtiyar.... kuatkan diri... kuatkan semangat walaupun kau kena hantar nun jauh kat PLKN SARAWAK tue... tapi takpe, kutip sebanyak mungkin pengalaman kat tempat org... moga2 berharga untuk diri kau dan org lain... 




antara kami.... hanya mereka dua yang terpilih... Allah ada sebab kenapa mereka dipilh... jangan sesekali menyesali takdir... untuk kalian... ingat pesan saya... jaga hati... jaga iman... jaga aurat... jaga solat dan jaga pergaulan kat sana nanti... bila awak rindu, telefon lah saya... PENGALAMAN MERUPAKAN GURU YANG PALING BERHARGA DALAM KEHIDUPAN=)

No comments:

Post a Comment

~ Assalamualaikum...
~ Tinggalkan kOmen anda kt sini yea???
~ Terima kasih..