Tuesday 8 January 2013

bila MALAM menjelang...

aku dah tak tau nak buat ape... aku x suka tgok tv... lg best layan novel tak pon mghadap dpn laptop... tak elok yea adik2 kakak2 abg2... saya x pe... sementara lpas hais spm niey.... hehe.. duduk rumah, jadi maid separuh masa... kemas rumah, basuh baju angkat baju tue sume rutin biasa... penat nak merungut dah... ikhlaskan hati.,..  buat jela...

malam2 macam niey... stalking facebook kawan2... tgok khabar dorang... tgok pkmbgan dorg... ada yg da sibuk bekerja... ada jugak yg jadi petani terhormat macam aku dengan mengumpul paling banyak tanaman anggur kat rumah... hebat kan kami?? hikhik... padahal menghabiskan beras jea kat rumah..!


tahun baru, banyak misi baru yang perlu diselesaikan... banyak benda baru nak kena buat... banyak benda baru nak kena belajar... betullah kata2 mereka... belajar xkan habis kecuali bila kita mati...




kadang, bila malam perasaan rindu itu datang sendiri...perit kan pendam rindu sorang2..? yea, saya tahu... saya x nak malam berakhir... kerana esoknya rindu tue akan hilang... saya rindu masa itu... sungguh saya rindu=)






No comments:

Post a Comment

~ Assalamualaikum...
~ Tinggalkan kOmen anda kt sini yea???
~ Terima kasih..