Tuesday 4 June 2013

tentang perasaan...?

selama 2 minggu cuti niey, banyak betul yang aku fikir.. Letih..! Fikir pasal nak belajar, fikir pasal sekolah, pasal dia dan macam2 lagi lah... semua kena fikir... aku kuatkan diri untuk terus tersenyum dalam menjalani hari-hari seterusnya... SMILE even it has NO REASON for you TO DO so...






macam niey ke perasaan orang yang sedang meningkat dewasa..? Eh, aku masih budak-budak lagi kan..? makan pakai pon orang tua yang tanggung lagi.. takkan lah dah dewasa kot...! adoyaii.... tapi, kalau aku dah pandai nak rindu kat dia..? haaishh.... perasaan aneh niey... (gatal lah pulak aku nie...) CIK HATI, simptom apakah yang melanda hati ku ini...? wondering...... 





ALLAH, aku harap keputusan aku betul... Jagakan dia untukku..
I wish to see you... I want to talk to you... 
Is that too much to ask..? See you when I see you.. 


No comments:

Post a Comment

~ Assalamualaikum...
~ Tinggalkan kOmen anda kt sini yea???
~ Terima kasih..