Sunday 2 June 2013

cerita HATI:')

ya Allah.. kuatkan aku... sungguh, aku terasa lemah tika ini... ujian hati sekecil ini pun aku tak mampu nak hadapi, apatah lagi ujian lain yang aku perlu hadapi nanti.


aku dilema... perasaan suka, sayang, cinta ini hadir tanpa aku harapkan... hadirnya tanpa aku pinta, perginya tanpa aku merelakan... aku pasrah... kalau itu yang terbaik.. moga ada hikmah disebalik semua cerita ini... jujur, aku takut untuk berjanji membahagiakan kau tanpa ikatan yang sah.. aku takut terlalu leka dengan perasaan ini.. aku takut kecewa..  biarlah masa yang menetukan segala cerita kita.. yakinlah, Allah is the best planner.. 

dear, perjalanan hidup kita baru bermula... kau dan aku punya impian yang berbeza... jalan hidup kita masih terlalu panjang untuk kita tempuh.. liku-liku kehidupan baru mula bercambah.. sakit perit ujian baru mula terasa.. ini baru sikit, aku dah mula melatah... aku tersungkur.. Allah, tabahkan hati aku.. impian aku masih terlalu jauh untuk aku gapai.. biarkan aku dan dia sama-sama menggapai impian hidup..





pintaku... semoga dia memahami... mengerti apa yang tersirat di sebalik hati ini... tak terdetik sikit pun untuk membenci, mengabaikan atau melupakan dia... aku masih sama seperti yang kau kenal dulu.... tiada apa yang mengubah diri aku.. hanya, keadaan yang berubah..




terima kasih, untuk semua kenangan yang telah tercipta.. saya sangat menghargai kuwujudan awak dalam sebahagian daripada episod cerita hidup saya.. moga episod yang bersambung akan datang, awak masih menjadi watak penting dalam kisah saya, hingga ke akhir cerita...





No comments:

Post a Comment

~ Assalamualaikum...
~ Tinggalkan kOmen anda kt sini yea???
~ Terima kasih..