Saturday 10 March 2012

kAu bukAn yang pertama.... bukAn jua yang terakhir....



 dear friend... sempena menyambut hari kelahiran kau yang ke -17 aku dengan ini ingin mengucapkan....

                                                 SELAMAT HARI LAHIR kepada.......
                                                           SASTRI NORZANI......


semoga panjang umur... murah rezeki.. dan yang penting kita sama2 berjaya dalam SPM.... satu harapan aq yang x pernah putus sejak kita mula berkawan dan kenal ape itu makna persahabatan hingga hujung nyawa ialah harapan agar persahabatan yang telah terjalin sejak kita darjah lima hingga kita tingkatan 5 ini tak kan berlalu mcm tue jea..... sebab aku sayang kau!!!~

biarpun setiap tahun bilangan kawan bertambah.... sahabat aku makin banyak.... tapi kau tetap aku ingat....
cuba kau bgtau mcm mne aq nk lupakan kau bila dulu kita duduk sebelah2?? makan sama2.. gelak huhahuha sama2... gembira sama2.... sedih sama2... tetibe bila kita lain2 sekolah aku lupakan kau....  berkawan biar beribu beriban pun x pe kan??

ikhlas dalam niat... juga dalam perbuatan.... sayangilah mereka yang pernah menyayangi kita!!~

No comments:

Post a Comment

~ Assalamualaikum...
~ Tinggalkan kOmen anda kt sini yea???
~ Terima kasih..