Friday 30 March 2012

dedikAsi khAs...

terlalu sibuk minggu lepas hingga aku x mampu utk mncuri masa nk update blog ini... blog yg naif lg sederhana ini... maaf...

sementara masih diberi kesempatan utk aku.... aku nak ucapkan ribuan jutaan terima kasih kepada ustazah aq... sememangnya... jasa dan budi beliau mengajar aq x dapat aq balas dengan wang ringgit... tika itu... aq trsedar dari lamunan mimpi yg x semanis realiti....

terima kasih ustazah... sesungguhnya... pengorbanan dan jasa ustazah yg telah membantu saya menyelesaikan sesuatu yang sgt penting tue sgt2 lah saya hargai... seribu kali ucapan terima kasih niey x mampu mmbalas jasa baik ustazah... aq x pernah menyangka... di saat inilah ALLAH mengirimkan seorg insan yg berhati mulia utk mmbantu aq....




mungkin bantuan itu tidak perlu aq heboh2kan... cukuplah hanya kami bertiga yg tau... antara aq ALLAH dan org perantaraannye ialah ustazah.... ustazah... saya bukan yang terbaik antara yg terbaik.. tapi saya akan cuba yang lebih baik untuk jadi yang terbaik... faham ayat aq?? putar belit mcm kentang twister MCD tak?? kalau yea... boleh la blanje aq pekena MCD besok...!!

                      #ikhlas itu umpama semut hitam atas batu hitam pada waktu malam...

No comments:

Post a Comment

~ Assalamualaikum...
~ Tinggalkan kOmen anda kt sini yea???
~ Terima kasih..