Saturday 25 August 2012

jangan TIRU macam SAYA..!

assalamualaikum..... SELAMAT HARI RAYA.... dah terlambat ke?? eh...xpela... raya kan sebulan... bukannye sehari.... raya niey... x semeriah... x sebest... x semenarik... x seseronok hari raya mcm tahun2 lpas.... diselubungi dan dihimpit banyak nye keje rumah mmbuatkan aku x tenang waktu beraya kt rumah org.... ape taknye..! keje kt rumah tue byk bebenor yang x buat... sentuh... selak pon tidak... amacam? dgn pgakuan sebegini.... sediakah saya utk menghadapi trial SPM??? ohhhhhh!!! tidak.......



tahun niey...,. kurg syok r... raya ketiga smpai keempat da bz dgn sdare kahwin... alhamdulillah... pastu hari jumaat da travel g kelantan utk side belah laki plak.... almaklumlah.,... dpt org jauh..! mst lpas niey raya jea dok pikiaq umah mane dlu kan?? hehe...




cerita pasal trial... saya dengan ini mengaku yang saya lgsung x belajar... x bukak buku... x sentuh buku... x tgokbuku pon time cuti niey.,.. lihat betapa sakan nya saya beraya... walaupun hakikatnya saya hanya beraya smpai raya kedua jea... lpas tue sibuk dgn benda lain... mcm2 yg perlu diuruskan dgn umur yg semakin meningkat niey... awak semua... sya dah besar... da boleh fikir rasional pon... x kan la benda2 simple pon nak suruh mak jugak kan.... setakat nak settlekan hal2 bank... bayar duit kereta... bil air.. elektrik dgn telefon... rasanya aku dah cukup matang utk uruskan benda2 mcm niey... x perlu lah harapkan mak aq lg nak pg bayar itula... inila... time niey la nak rasa prtolongan dr anak yg dah mereka besarkan...


rasanya... cukup setakat niey... will write then... lastly... SALAM AIDILFITRI utk semua.... mohon ampun dan maaf atas semua salah dan silap.... 

                                                           lOts Of lOve, surayABakar....

No comments:

Post a Comment

~ Assalamualaikum...
~ Tinggalkan kOmen anda kt sini yea???
~ Terima kasih..